همه از یک خانواده ایم

پایگاه همدان شطرنج

نامه ی سرگشاده ی پایگاه همدان شطرنج 

 

به

ریاست پرتلاش و نمونه ی هیأت شطرنج استان گیلان

 

 

به نام خدا

 

ریاست محترم هیأت شطرنج استان گیلان

جناب آقای کیومرث بیات

باسلام و عرض تبریک درخشش ستارگان شطرنج گیلان در آسمان شطرنج ایران

استاد گرامی ؛ حدود 16 روز دیگر ( به تعداد مهره های سفید در شطرنج ) شاهد برگزاری باشکوه ترین تورنمت متداوم شطرنج ایران "جام بین المللی خزر" خواهیم بود . رقابتی که پشتوانه ی آن تصمیم درست و شجاعانه ی شما ( از جلوی استانداری تا منزلتان ! ) بود و یقین دارم که تلاشگران عرصه ی اندیشه نیز با حضور پرشورشان ، پاسخ نیکویی به این اقدام تحسین برانگیر ارزشی خواهند داد .

استاد گرامی ؛ حدود 16 روز قبل ( به تعداد مهره های سیاه در شطرنج ) شاهد اعلام محرومیت سید خلیل موسوی ( نایب قهرمان حال حاضر آسیا و المپیاد 16 ساله های جهان ) بودیم . خبری که جزء فدراسیون محترم شطرنج ایران ، هیأت محترم شطرنج استان گیلان و خانواده ی محترم موسوی ؛ هیچ منبع دیگری قانوناً نمی تواند و اخلاقاً نباید درباره ی آن اعلام نظری نماید و پایگاه همدان شطرنج نیز از این امر ، قاعدتاً مستثنی نیست .

اما با توجه به شناختی که از جناب عالی دارم و می دانم ؛ هر 32 خانه ی ! فکر و ذهن و قلب کیومرث بیات به عشق پیشرفت بر و بچه های شطرنج گیلان و سیدخلیل و سیدخلیل ها می تپد و اگر گاهی برخلاف میل باطنی اش مجبور می شود سخت بگیرد ، فقط بخاطر علاقه و تعصبش جهت حفظ جایگاه والای شطرنج استان گیلان بر بام شطرنج ایران است و همچنین با توجه به شناختی که از خانواده ی شطرنج دوست موسوی دارم و می دانم ؛ که هر 32 خانه ی ! فکر و ذهن و قلب آنان نیز به عشق شطرنج و نام آوری بیشتر برای هیأت شطرنج استان گیلان می تپد و اگر محدود مواردی نیز برخلاف برنامه ریزی های ما ، عمل می کنند ، بهتر است ، بخاطر تلاش های متعصبانه و شبانه روزی که در جهت بالا بردن سطح شطرنجی شان و به طبع آن شطرنج گیلان ، همواره از خود نشان داده اند ، یا کلاً نادیده گرفته شود و یا در صورت لزوم از روش های ارشادی مطلوب تری استفاده شود ؛ وظیفه ی خودم دانستم با عرض پوزش فراوان از بزرگان شطرنج ایران ، نسبت به نگارش این نامه اقدام نمایم و دلیل انتشار عمومی آن نیز گشایش باب جدیدی در اثرگذاری مثبت رسانه های شطرنجی در جهت حفظ سرمایه های محدود شطرنج ایران با تاکید بر نقاط مشترک اعضای خانواده ی بزرگ شطرنج ایران بود .


پیشکسوت ارجمند ؛ در خاتمه امیدوارم همچون همیشه حمایت و لطف بی کران جناب عالی ، شامل حال بنده بشود و هدیه شما دوست گرامی بمناسبت جشن تولد یک سالگی پایگاه همدان شطرنج ، مجوز حضور بزرگ مرد کوچک شطرنج ایران "سیدخلیل موسوی" در یازدهمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج خزر باشد .

البته همانگونه که مستحضر می باشید ، سیدخلیل موسوی که خودتان بارها از او با عنوان "قیصر شطرنج گیلان" یاد نموده اید ! همچون همیشه و انشاالله با عزمی راسخ تر ، بیش از گذشته با تصاحب مدال های رنگین به نمایندگی هیأت شطرنج استان گیلان در مسابقات آتی کشوری و بین المللی ، پاسداشت این اقدام شایسته را به نیکی ادا خواهد نمود .

با آرزوی موفقیت های روزافزون ورزش شطرنج استان گیلان و کشور عزیزمان "ایران"

 

مهدی سلیم

خدمتگزار کوچک جامعه ی بزرگ ورزش شطرنج ایران

در رسانه ی خبری تخصصی پایگاه همدان شطرنج

 

خبر تکمیلی

سیدخلیل موسوی در جام خزر

( مشاهده خبر فوق در سایت هیأت شطرنج استان گیلان ) 

پایگاه همدان شطرنج

وظیفه خود می داند از جناب آقای کیومرث بیات

و

هیأت محترم شطرنج استان گیلان

بابت این تصمیم شایسته قدر دانی نماید .

پایگاه خبری تخصصی ورزش شطرنج پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین

" همدان شطرنج "

www.hamadanchess.lxb.ir

www.hamadanchess.loxblog.com




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر